17012016




Jobbelijobb jobb idag en liten stund, middag och sen promenix med mamma. Skön söndag helt enkelt. Avslutade dagen i sängen med ett FaceTime samtal med becka och Johan. Dom har det så bra, och jag blir så avundsjuk...? Jag vill också ha lägenhet med Anders,fixa och dona, mysa i soffan och dricka kaffe. En egen lägenhet med killen man gillar kan ju bara bli bra. Så det får ju bli så, bestämde jag mig för. I sommar någon gång får vi hitta oss en egen lya. Ngt enkelt, lagom för två.

Nu ska jag sova. Ni med tänker jag, om ni Ska jobba imorgon. Annars får du vara vaken hur länge du vill. Grattis. Själv börjar jag 7,15. Önska mig lycka till att komma upp ut sängen när klockan ringer 06.00. Zzz
Natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0