11012016





Fattar ni hur fint ljus det va den här dagen när vi va uppe i hundfjället? Perfekt väder, hade det varit liiiite mer snö så man kunnat åka off pist hade det varit drömnivå. Men vad gör det. Ett gött gäng fick jag hänga med i hela fem dagar så vad finns det att klaga på. Längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde under denna resan. 

Nu är vi på hemmaplan igen, denna veckan ser ut som mest jobb och en "hejdå lycka till i Sthlm" träff med becka (snyft). Så sjut tugnt, vill inte att hon ska försvinna från stan behöver ha henne här. Men samtidigt så är Jag så glad för hennes skull som ska börja plugga och få bo i Stockholm, fatta vilken grej. Och gratis boende för mig när jag hälsar på storstaden, inte fel det heller. Så gött blir det när hon är stockholmare och kan storstadslivet. Vem vet kanske jag och Anders flyttar dit inom en snar framtid, vem vet vem vet. Vi har våra planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0