28052015

 
 
 
ungefär såhär ser en eftermiddag ut när jag och anders inte har några planer haha. Vi sätter igång med en kladdkaka och han käkar upp halva smeten, och de e supermysigt. Väldigt roligt att baka i ett nyttt och fräscht kök också, vilken skillnad. 
 
Denna dagen är något av det löjligaste jag varit med om. Har legat i soffanfrån kl 10 i morse tills nu, kl 20.45. Fattar ni, jag mår piss på riktigt haha. Är så fruktansvärt förkyld kan ju inte ens stå och mitt huvud bultar, och halsen svider. Egetnligen borde jag dra till skolan imorgon, för att fixa lite sista grejer. Tex räkna ut mitt "medelvärde" eller va tusan de e man gör, måste iaf välja bort en kurs när det räknas ut eftersom jag haft för många under gymnasiet. Samt behöver öva på låten som jag ska sjunga på måndag, sista sångkonserten. Sedan har elsa sin första dansuppvisning. Ja ni hör ju. Bli till att trotsa sjukdom varesig jag mår bättre eller sämre imorgon, fy och fasa. Aja lika bra att bli sjuk nu så det inte kommer under studenten och studentresan.
Hoppas allt är bra med er! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: smellycat

Du åt lika mycket smet

2015-05-28 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0