26052015

 
Är ledig idag, hur skönt är det. Har bakat en kladdkaka med anders och lagat lite mat. Han är just nu iväg men kmr snart tillbaka till mig och då ska vi äta lite. Gott. Älskar dessa dagarna innan studenten som har varit sååå lugna och sköna, inget kvar bara kul att va i skolan och hänga lite extra innan det tar slut. innan skolan tar SLUT. 
 
Här är min klocka, alltså. vet inte vad jag ska säga. Kom fram till att det är materiell lycka, de e ju ganska hemskt. Men låt mig känna det ett litet tag bara. Tack mamma och pappa för en bra, sen födelsedagspresent. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Gåhlin

Åh gud vilken fin klocka! Kan du länka?:)

2015-05-26 @ 17:58:11
URL: http://elingahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0