25052015

 
 
 
Såhär såg balen ut. paraplyer och regn men vad gjorde det, ni ser ju hur glad jag va haha. BIG smile nästan helat tiden. Supertrevlig bal och massa skratt brev det. Så nöjd och glad över att det slutade så lyckat. Alla va så himla fina alltså, blev typ tårögd samt älskade hur alla gick in för temat BAL. de va lixom maxat med glitter, pärlor, spets, fluff, paljetter och tyll. Allt det som är bal för mig. Så kul. 
 
Ida har jag fått hem min klocka !!!!!! ALLTSÅ VÄLKOMMEN TILL KLOCKHIMLEN när du ser den. Så glad att jag valde den i födeledagspresent och ingen annan för denna är SÅ jag. Har varit fram och tillbaka hela tiden, om jag ska ha en silver eller guld stenar eller clean, men nu slutade det upp med en guldig, clean, unisex, väldigt tidlös.
I love it. Den ska ni få se någon dag, typ imorgon. 
 
Idag har jag och anders även spelat in våran andra podcast och då tänkte jag dela med mig utav detta til er. Vi har alltså en podcast, och grejen är att de är så himla roligt. Så vi gör det, som en rolig grej och om någon tycker det skulle vara kul att lyssna så ska jag länka den här nedan. Haha det är jag och anders i ett nötskal och vi har så kul. Hoppas ni också tkr det är skoj. Vill också tacak för dom fina kommentarerna ang förra inlägget. Betyder massa att ni peppar mig! bäst är ni. 
Ha nu en fin kväll! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liv

Hej! Vart har du köpt din balklänning? Uuuuursnygg verkligen! Typ min drömklänning till balen nästa år!

Svar: Hej! Åh tack va glad jag blir!!! Ja den är Hur fin som helst, ångrar inte en sekund att jag köpte den! Köpte den på en sida som heter Promsandweddings.com kan länka om du inte hittar den, strl 36 hade jag så du får ett litet perspektiv på det!!
viccan.webblogg.se

2015-06-24 @ 17:22:45
Postat av: Liv

hej försökte hitta klänningen men kan inte få upp sidan? vad heter klänningen så kanske man kan hitta den på en annan sida?

2016-01-25 @ 13:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0