240520115

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej hoppas allt är bra med er
Jag hade en så bra dag igår. Sol hela dagen och sedan va blev det grill, kubb och mys framör eurovision ute hos isabel. Hade en sån drömkväll alltså, så skönt väder och fint sällskap. SAMT att tjejlaget vann på kubb och sedan kammade måns hem hela eurovision. Vi tjejer va ju så nöjda iallafall. Haha. 
 
Segsöndag idag, UTAN plugg?! så längesedan det hände, och de e så sjukt att det inte kommer hända på så länge framöver. Allt är klart typ. har en sång- och en gemu lektion kvar som det ser ut nu. Wow, och om två veckor befinner jag mig på mallorca med massa roligt folk. Njuter av livet. 
Nu ska jag städa mitt rum, någonting jag faktiskt måste göra innan mamma får ett anfall på mig. 
 
Ha nu en fin dag! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0