22052015

 
Outfit från igår. Klänning och jacak från gina, skor new balance, väska long champ
 

Idag är baldagen, och jag är väldigt taggad. Trots vädret. Det ser alltså ut som att det kommer regna ungefär hela dagen, men jag känner att det itne får stoppa mig. Ikväll ska jag glida runt i mina drömmars klänning så varför skulle vädret få stoppa mig. Åh va kul det kommer bli, alla goa sinclairare tsm uppklädda och fina och nöjda. 
 
Nu ska jag lägga på ett kol, börja fixa håret lite lätt sen kmr amanda hit och sminkar mig, och sen ska jag till maria och fixa klart håret haha. Mycket nu, men det blir kul ! 
Hörs imorgon. Ha en fin dag, och om du är i uddevalla och har tid så kommer båten in till gustavsberg ca kl 17. Ciao <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0