21052015

 
Här sitter jag och avnjuter en fet frulle. Alltså verkligen dagens bästa och godaste måltid. Så jag anser att man får unna sig det när man har sovmorgon och en solig dag ligger framför en, Mjölken va slut så jag dricker svart kaffe också, och det känns faktiskt helt okej. Är ju en sådan person som dricker mjölk med kaffe annars. 
 
Ska snart hoppa in i duschen och sedan dra till skolan för (troligtvis min sista tror jag) samhällslektion, tre tjejer från klassen har bakat och läraren bjuder på dryck. Det är lixom på den nivån. Så de får man inte missa. Det bör ju va den sista lektionen om man firar med så mycket fika. 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ladda upp inför balen. Det bara får ju inte vara dåligt väder igen men ännu är det inte för sent. Visst.
 
 
Ha nu en fin dag!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vad gott det såg ut :D

2015-05-21 @ 16:30:36
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0