20052015

 
Nu såhär i bal och studenttider vill jag verkligen rekomendera denna faaaantastiska brun utan sol. Denna BUS från ST tropes ger verkligen inte ett fläckigt resultat, det blir jämnt och fint, och eftersom den är lite mer "grön" i undertonen så blir resultatet verkligen inte oranget vilket det kan bli utav många andra BUS. Svårt att jämföra med för och efterbild eftersom att jag här bara har en efter bild på min rygg, men jag är iallafall brunare. Och jag tycker resultatet är grymt. 
Jag smörjer in hela kroppen på kvällen med en hanske som fanns att köpa till, som gör resultatet ännu lite jämnare. Sen så låter man det sitta på under natten (minst 8 timmar) och på morgonen duschar man av det "värsta" så blir det en jämn fin färg. Sååå smart ju, och eftersom att flaskan håller många omgångar blir det billigare än att göra en spraytan eller gå och sola solarium... smart va. Testa den om ni är på jakt efter en ny BUS. 
 
Nu drar jag till jobbet, hade gott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0