19052015

 
 
 
 Denna superduper-perfekt-randiga skjortan hade jag på mig idag. Från Ginatricot. 
 
Började dagen med en 10 minuters gitarrlektion, som fick bli min sista under min gymnasietid. Alltså helt ärligt kan jag bara säga vilken lättnad, men vad mycket jag har lärt mig trots allt. Framförallt med att utmana min nervositet. Fattar ni när jag som liten 16 årig tjej skulle ha min första gitarrlektion med en gitarrlärare. Superläskigt. Sedan har jag VARJE vecka under gymnasiet kännt mig obekväm och lite smått nervös inför dessa himla gitarrlektioner. Idag blev jag klar, jag hade min sista lektion och gick därifrån med ett betyg som jag aldrig trodde att jag kunde få i gitarr, så är faktiskt väldigt nöjd. 3 års utmaning är nu över. SKÖNT. 
 
Efter det hängde jag hos sofia en stund och sedan drog jag vidare till torp för jobb. Väldigt roligt att jobba i butik tycker jag än så länge, väldigt mycket jag. Så jag är nöjd och glad efter denna dagen. 
 
Hoppas att ni har haft en finfin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0