18052015












Balbildbomb. 
Så härlig kväll, alla va sååå fina. Alltså så mkt glädjeeee ju. De som va trök va ju vädret, jag frös som en lite gnu, kanske syns på en och annan bild där jag har röd näsa haha... Men för övrigt va det himla trevligt och jag är så redo för bal på fredag igen haha! 
Fick frågan här på bloggen varför jag gick agnebergs bal när jag går på Sinclair, och det är en lång historia. Från början skulle jag gått med min barndomsvän emanuel på agnebergsbal vilket är en förklaring, och Anders skulle gå med amanda. Men sedan blev det bestämt att amanda skulle gå med henne pojkvän istället, vilket är fullt förståeligt och då hade jag och Anders redan köpt biljetter. Samtidigt var det en tjej som heter lisa som inte visste vem hon skulle gå med och då passade det bra att hon gick med emanuel. Eftersom att varken jag eller Anders går på agbeberg funderade vi fram och tillbaka på hur vi skulle göra men kom fram till att vi faktiskt hade biljetter dit, vi fick lov att gå tillsammans och vi har massa gemensamma vänner som kommer att vara på den balen, vilket gjorde det superroligt för oss att få gå på den balen också! Så är det med det, vi är jätteglada för att vi fick vara med på agnebergs bal. 
 
Åh, måste måste måste göra gitarrläxan men de tar emot SÅ mkt. Jag har tappat allt. Orkar inte lägga ner ens en minut på skolan. Jag vill bara äta glass och kolla serier, har inte varit på gymmet på si sådär en månad men jag tänker att jag fryser gymkortet ett tag nu, över sommaren, så Slipper jag ha massa stress för det haha. Ut och spring med mig om jag vill träna får det bli.
 
Hoppas ni får en härlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0