14052015

Spederat förmiddagen med Anders för lite planering inför bal, samt ätit glass och duckit kaffe. Något som vi är väldigt bra på. Vi kom på en sjukt bra grej, att blanda i färska chokladmuffins i glassen?? Det blev alltså typ som en ben n jerrys fast med willys muffins och lidl glass. Haha budget variant. 
Nu skall jag käka lite lunch och sen drar jag till olivia i GBG för lite mys och tjejsnack. Va väl typ år sedan jag träffade henne själv och bara hängde, så det känns som att det är på tiden. Imorgon ska jag till frisören på morgonen, omg så nervös. Ska färga in håret så att det matchar mitt nyinförskaffade clip on löshår, och köra på en balayage/ombre variant. Stay tunes, imrn får ni se det, om det blir bra haha. 
 
NJUT av denna soliga dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0