12052015






 Okej såhär är det. Jag behöver lite hjälp, och eftersom att ni är ganska många som kikar in här varje sag så tänkte jag fråga er om vad ni tkr. Jag har två par skor som det står mellan, som jag kan ha både på balen på lördag och min student om jag skulle vilja ha klack. Dessa två par har typ perfekt hög klack för mig eftersom att jag redan är så lång, och är ändå rätt snygga tkr jag. Så min fråga är vilka ska jag ha.? 
Om ni var ngt tips så får ni hemskt gärna hjälpa mig genom en kommentar hihi. 
 
Livet rullar på men de e segt nu asså, de e seeeegt. Regnet öser ner varje dag, mitt rum e stökigare än någonsin. Och mamma o Elsa är i Spanien med 30 grader + och strålande sol. Försöker sola solarium inför balen men blir bara röd pga min hud ej pallar med sol/solarium när jag går på aknebehabdlingen. För övrigt har jag tänkt öppna den bloggen för er, om det är någon som har akne som skulle vilja läsa och få lite livsglädje eller kanske bara är intresserad på att se hur illa det faktiskt har varit och hur bra det har blivit, och kommer bli. Viccisiso.blogg.se heter den! 
Just nu med lösenord, men snart öppen för alles. 
Ha nu en fin eftermiddag! 

Kommentarer
Postat av: Svea

Båda är jätte fina men jag tycker den till höger är finast! :)

2015-05-12 @ 19:44:52
Postat av: Mando

Tycker de till vänster<3

2015-05-13 @ 10:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0