04052015

Nu är det 1 (!!!!!!!) månad kvar. alltså wow. Jag kan knappt bärga mig inför detta. Ser ni hur fin min mössa är, dröm. Så mkt glitter guld och rosa haha, perfekt. Samt min klänning som jag leeetat och leeeetat efter denna eller liknande, nu har jag den i min ägo<3 
 1 måndad kvar till studenten 1 månad kvar till magaluf bara TVÅ veckor kvar till första balen. 
Så redo verkligen SÅ. Sista uppgifterna ska in denna veckan sen är jag helt och fullt finito med gymnasiet, tack och hej. Gymnasiet du har verkligen varit kul men det räcker nu. 
 
Nu ska jag äta kvällsmat och plugga lite till på mitt NP tal som ska hållas på torsdag. Sedan blir det en lång dusch och så ska jag testa min nya st tropez. Tänkte satsa på solarium och BUS till balen, hoppas det blir en snygg bränna av det för det känns rätt omjöligt att bli brun på naturligt vis med detta svenska väder som förutsättning.  Pissigt vårregn. 
 
Ha en fortsatt fin kväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0