31032015

 
White favs
Lite vita favoriter nu när våren närmar sig. Hur kul är det inte när solen kikar fram och man vågar dra på sig en helvit outfit. Är verkligen redo för det!
 
Känns som det är mycket nu, har inte riktigt hunnit sitta vid datan och blogga förens nu. Gör mitt bästa för att hinna med allt haha. Nu är det lov som börjar på fredag. vilket känns så sjukt för efter detta lov börjar det verkligen dra ihop sig. Tänk i vintras när man satt och tänkte "när det är påsklov och jag snart fyller år,då är de baskemig inte långt kvar". Och jag känner mig verkligen så redo för student, skolan e knappt lite kul lägre, vi bara bli klar. 
Nu är klockan mycket och jag behöver verkligen lägga mig i tid för att orka upp. De där med att ställa om klockan och missa en timma sömn är verkligen inte min grej? Hamnar helt ur rutin och snozar minst 20 min varje morgon. Hoppas allt är bra med er, godnatt ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0