12032015

 
Fint halsband vaaaa. Fick hem det idag, kmr användas flitigt i vår kan jag lova. 
 
Min namnsdag idag hihi. De firade jag med att vara ledig från skolan och hänga med mamma. Så skönt att va ledig en dag mitt i veckan på riktigt, de e så viktigt för mig ibland. Så som en liten namnsdagspresent fick jag lunch med mamma och så beställde vi hem ett par birkenstock i silver till mig, woho vi får se hur dom blir. Annars byter jag dom till vita, Birkenstock blir det i sommar iallafall ska ni veta, tjejer och killar. 
9 månader med anders idag också, wow så himla bra. fortfarande nykär. 
 
Nu ska jag äta kvällsmat och mysa framför tvn med la familia. Imorgon är det finfredag och hjälp va snabbt denna veckan gått.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda jansson

Vart Kommer det ifrån? Jättefint!

2015-03-12 @ 21:54:38
URL: http://nouw.com/amandajanssn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0