10032015

 
 
 
Liten sneakpeak på min balklänning, som jag fick hem idag. ALLTSÅ den sitter perfekt. och är precis som jag önskade att den skulle vara. Så nu är det bara håret som skall komma till sin rätt och sen är jag verkligen redo för vår och bal. Åh, jag kommer känna mig så fin brevid min Anders. Detta blir kul!!
 
Idag har jag varit i skolan under förmiddagen och sedan har jag jobbat mellan lunch och kväll. Känns väldigt skönt att ha ett långpass avklarat, lär behövas nu när studenttider närmar sig menar jag. Nu chillar jag i soffan, i vardagsrummet som nu mera är KAOS pga köket ska ut imorgon så alla köksgrejer inklusive kyl frys micro osv står på ett bord mitt i vardagsrummet. Men det är det värt med tanke på det förhoppningsvis fina och fräsha köket vi kmr ha om typ 1 månad. Hoppas allt är fint med er!!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du hittat en du gillar så! Har kollat verkligen ALLA sidor på nätet efter en klänning känns det som men hittar inget riktigt.. får man fråga vilken sida du köpt på? :)

Svar: Ja de blir lätt så. Man ställer in sig på något och så letar man som en tok men hittar inget. Jag hittade tillslut min hos märket gino cerruti. Inte så billig och med 3 månaders frakt, men när man har ställt in dig på något så är det ju den man ska ha haha. Men rekomenderar starkt sidan jenjenhouse.com. Väldigt många exklusiva klänningar till bra priser och snabb frakt! Hoppas du hittar din perfekta klänning tillslut! :)
viccan.webblogg.se

2015-03-25 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0