01032015

Vill rekomendera denna produkt till alla er tjejer som behöver något som lixom hjälper till med allt som håret behöver. All in one är verkligen detta, och så luktar den sinnes gott. En creme som du lägger i topparna/längderna efter nytvättat och lite fuktigt hår. Detta är vad produkten faktiskt ska göra, och allt jag tycker att produkten uppfyller:
1. Återuppbygger skadat hår. 2. Tillför glans och eliminerar frissighet. 3. Skyddar vid värmestyling. 4.Gör håret silkesmjukt. 5.Färgbevarande med UVA/UVB-Skydd. 6. Gör håret lättare att styla. 7. Gör håret medgörligt. 8. Ger hållbar frisyr. 9. Förebygger kluvna toppar. 10. Ger naturlig fyllighet. 

Jag veeeet, låter klyshigt typ. Att denna lilla creme ska göra allt detta MEN för mig är den ett måste i skåpet. Speciellt på sommarn/utomlands. Jag och Becka var beroende utav denna lilla flaksan när vi va i Alanya för att håret inte skulle dö av torrhet. Tredje gången jag köper denna nu faktiskt. Finns i orginaldoft och kokos, båda är fantastika. 
 
Igår kom jag in på carola, jag var så lycklig. De flög i mig ngt och jag vägrade sitta hemma och se alla andra va där och sjunga me, så jag tog bussen ner till stan och fick komma in. Haha. IDag har jag varit en sväng i kyrkan, jobbat och sen kollat på Control, dansuppvisning utav några danselever på skolan. Nu äter jag mango framför tv:n, skööönt. Bra helg verkligen. Hoppas allt är bra med er! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0