24062015

 
 
nu ääääntligen har jag fått bukt på lightroom och förstår det programmet. Har testat att redigera där idag och det funkade fint tills dess att jag skulle förstå mig på hur jag skulle spara ner bilderna, men nu funkar det med, och därmed gillar jag lightroom mkt. Smart program! 
 
Jag hade tänkt lägga upp en liten review här till er på min founation// bb/cc creme// Dagcreme. Det är en ny cremefounation från bare minerals som jag har använt nu under maj och juni, och jag gillar den mer och mer för varje dag. 
Visst täcker den inte superbra. Den ger väl för mig en lätt täckning och för mig som har haft väldigt mkt finnar så har det varit lite jobbigt att inte kunna täcka, men då täcker jag hellre med concealer och använder denna som founation. Den är sjukt fuktgivande och när den har applicerats blir den väldigt glansig och funktig mot huden, men efter att man tagit ett puder av något slag över och den mattats ner så är den så himla skön. Speciellt för mig som har såpass torr hud i vanliga fall. Jag brukar matta ner den med bare minerals . mineral veil eller med ett vanligt puder. Nä så denna skulle jag absolut rekomendera såhär i sommartider. Produkten innehåller även solkyddsfaktor 30. 
Rekomenderat är att applicera den med fingrarna då den är väldigt dryg, detta rekomenderas även av märket självt så de är inget tjabbel här inte. Jag applicerar den dock med min fantastiska real techniques svamp, vilket funkar bra det med. Så de jag ville säga är att denna har hjälpt mig iallafall, min hud mår lixom bra av att bli helt funktbombad varje dag. Ni vet när man inte pallar ta ett helt lager med founation så är detta en lite lättare och fuktigare lösning som absolut sitter hela dagen. 
Kletade på denna i morse innan jobbet, jobbade en hel dag 12-19,30, kl är nu 23 och sminket sitter fortfarande. Jag använder nyansen Natural 05.
Hur bra. I love it, min sommar-creme-foundation. 

Kommentarer
Postat av: lisa (design & foto)

Räcker den länge, jämfört med andra foundation's och liknande :)?

Svar: Ja jag tycker att den gör det, absolut! :)
viccan.webblogg.se

2015-06-25 @ 01:01:32
URL: http://llii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0