21062015




Ett gäng härliga bilder från magaluf. Fler bilder därifrån ska ni få se i veckan! 
 
Jobbat 12-16.30 idag och därmed var jobbet igång. Nu ska jag jobba iallafall juli ut och sen är jag ledig, så får vi se vad livet har att erbjuda då. Känns iallafall maxat med skönt att vara ledig i augusti och ganska september, DÅ ska jag till Spanien, flera veckor ska jag vara där och bara älska livet tänkte jag. 
Just nu ligger jag i Amandas soffa och väntar när hon fixar sig lite. Sen blir det nog en snabbis ut till snäckan och ta en kaffe i kvällssolen. Låter väldigt bra i mina öron iallafall. Hoppas ni har haft en skön och solig dag! 


Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Åh, nu vill jag också vara på en sandstrand!

2015-06-21 @ 19:19:24
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0