2062015

 
'
 
 
 
 
 
Ett gäng härliga bilder från i lördags när vi va hemma hos becka och firade henne. Supermysigt hade vi det. 
 
HJÄLP mig, känns som att det är så mkt nu. Fest varje kväll och på något sätt har jag fullspäckade dagar. Idag har jag repat inför uppträdandet i agnebergshallen på studenten!! kommer blir hur bra som helst. Sedan har jag fixat lite ärenden på torp och till sist börjat packa resväskan inför magaluf. Är ju så mkt saker som man inte riktigt kan packa ner förens dagen innan typ. Aja ni hör ju, jag är helt stirrig och fortfarande sjuk, därav det dåliga bloggandet. Men jag kan iallafall säga att studentveckan har börjat,och livet är ju bra .Ikväll är det fest hos Anna i klassen, så de e ju bara att hänga på. Något varje kväll typ, and i love it ändå. TVÅ dagar kvar till studenten. Börjar typ gråta när jag verkligen försöker ta in det för de e så konstigt. Försöker att inte fatta riktigt helt och fullt, det kommer blir allderles för känsligt. Jag vill ju gå i samma klass som mina favoriter hela livet. Jag vill träffa dom varje dag och skratta och hetsa, näe. Kmr sakna mina grabbar, lovisa, hanna. ÅH ja, många fler. För på något sätt vet man att kontakten med vissa personer som man tkr om kommer sluta nu, för det är så det blir antar jag. Usch. 
 
Ha en fin kväll ! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer D

Åh gott

2015-06-02 @ 19:24:18
URL: http://jenniferdb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0