19062015

 
 
 
 
 
 
 
 
NU är jag tillbaka efter allt. Studentveckan är över, studentdagen är över, studentresan är över. Och wow. Dessa veckorna har varit de roligaste i mitt liv. Vi har haft anledning att fira att vi tagit studenten i två veckor, och fira något är alltid roligt. Bilderna är ifrån studentdagen, den härligaste dagen i mitt liv, samtidigt som den självklart var lite sorglig också. Gymnasiet har varit så himla roligt, det har det. Jag har lärt känna massa nya vänner som jag kommer ha kontakt med minst hela livet och jag har även träffat the love of my life. Så jag kan ju inte klaga på det. Men gymnasiet och speciellt trean har ju varit det jobbigaste året i hela mitt liv. Akne, panikångest, depp, kuratorsamtal, hård behandling, lärare som gjort allt värre, lärare som har tryckt ner mig, lärare som har orsakat så STÖRT mkt tårar. Och just därför är jag så stolt att jag klarade det, att jag pallade att kämpa med hela trean också, för det fanns dagar jag inte ens visste hur mkt mer jag skulle orka. Och jag är stolt över alla mina fina vänner, som även dom genomgått så sjukt hårda grejer under gymnasietiden, och som nu är klara. FINITO. 
Mina vänner och pojkvän. Jag älskar er och är evigt tacksam för alla stöttande ord jag fått och för alla härliga skratt. <3 <3 <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka härliga bilder :)

2015-06-19 @ 10:02:40
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: anna

för fint inlägg. tyckt om er så länge och kommer fortsätta med det. kommer sakna er så det gör ont.

Svar: Du är bäst annisen! Massa pussar till diiiig
viccan.webblogg.se

2015-06-19 @ 14:13:53
URL: http://schewenius.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hej! Undrar vart du fick tag på din studentklänning, har letat överallt efter den, tack på förhand

Svar: Hej! den är ifrån ida sjöstedt! :)
viccan.webblogg.se

2016-04-15 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0