14072015

 
randiga pants idag. Gillar dom supermkt. Perfekta att jobba i. Så såhär såg jag ut idag på jobbet. 
Byxa- Ginatricot. 
Linne - Lager 157 
Spets Bh - Monki
 

Sitter i soffan och väntar på att anders ska komma hit. Hoppas att han är lika sugen på popcorn som jag är för isånnafall vankas det popcorn inom kort. Mums. Och en bra film kanske, eller någon serie? Jag kollade förövrigt på hela serien "frikänd" förra veckan. En norsk serie som finns att se på svt play. Bra serie. Problemet är att jag nu är helt besatt av norska. Har lixom aldrig tänt på ett språk förut och nu bara jag vill gå en norsk språkkurs och lära mig allt. Såååå märkligt. Nu får ni ha en fin kväll, puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Så fint! :)

2015-07-14 @ 23:32:14
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0