13072015

 
 
Heeeej. oj, oj oj va längesen. Hade tappat suget helt. Vädret är dåligt och denna sommaren är ju i botten. Altlså juli. vaaaaa. Så vad har hänt sedan sist? Jaaaa, jag har börjat jobba lite mer och trivs sueprbra. Och så har jag bokat en biljett till spanien i september. Bara en biljett dit och ingen biljett tillbaka än så länge. Känns u vääldigt spännande, och lite läskligt. Men chansar på att jag är borta i ca en månad. Skönt blir det. 
 
Här är lite av de smycken som jag fick i studentpresent. Körde in mig på detta, från jane kønig. Har länge velat ha dessa så blev suuperglad när jag först fick berlocken med ett V på av min faster och sen både en ankarkedja och en kulkedja ifrån Geidvik, Eriksson och Barassa. Så fint. Sen för en del av pengarna jag fick i present så köpte jag en 60 cm kedja med ett E och ett O som berlocker. Står för Elsa och Olivia, mina fina systrar. Så är himla glad för dessa vardagssmycken, matchar perfekt till min larsson and jennings klocka! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2015-07-13 @ 22:18:35
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0