20082015











Its in the details Som man brukar säga. Vet inte riktigt om jag har visat er denna blusen som jag köpte hem i början av sommaren.  Tycker verkligen den är bäst, älskar fransarna i ärmarna och det fina brodyret Kring v ringningen. Oh lala tänkte jag och sen har de vart så dåligt väder att jag nästan bara fick använda den när jag va på Mallorca. Men nu kikar solen fram allt oftare och värmen har faktiskt dragits upp rejält så nu är denna blus påt igen! Love IT

Skulle jobbat idag men har efter way out west dragit på mig en sån sjuk förkylning som inkluderar feber SAMT att jag har fått ögpninflamation. Tänkte ju visa Mina nya fransar och tips tipsa er men det blir inget med det på ett tag, ni vet var med röda rinnande ögon, inte superhett. Så jag sitter hemma och gör mest ingenting, typ blundar för att ögonen inte gör lika ont då. Hoppas iallafall kunna pallra mig iväg till jobbet imorgon igen! 


Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

Så himla fin, var är den ifrån ? :D

2015-08-20 @ 16:12:20
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0