29082015

 
 
Fick denna fina buketten utav anders här om dagen erkänn så himla fiiin.
 
Va på liseberg igår en sväng och kollade på thomas ledin. Hade med mig kameran för jag tänkte att det självklart är roligt om ni får se lite bilder från en rolig dag på liseberg men då hde jag självklart glömt minneskortet till kameran hemma.. score. haha de va ju lagom skönt att gå runt och bära på den när jag inset att den inte skulle användas någonting alls. Typsikt mig också haha. 
 
Idag är jag ledig och chillar mest hela dagen och det är ju ingen ovanlighet när det gäller mitt liv. Chilla står alltid högt upp på "what to do. Ska träffa amanda när hon slutat jobbet för att planera lite inför resan vi ska göra nästa år!! den kmr blli grym, det är ett som är säkert. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0