25082015

 
 
 
 
 
 
 
 
Hur trevlig va inte denna kvällen då?
Vi va ute vid beckas båt i söndags och hade tänkt oss lite grillning på en ö och fiskning. Men vi fick inte riktigt igång båtmotorn så slutade med att vi grillade vid bryggan där båten låg och fick ro ut för att fiska. Inte för vi fick någon fisk men. haha det va så roligt ändå, och ljuset den kvällen. Jag var heeelt såld på den solnedgången!
 
 
Lööööning idag jag är ledig och jag ska träffa lovisa, kan det bli bättre kan man undra. Tror faktiskt inte det. Maxat. Igår fick jag lite klarheter kring jobb till hösten så jag hoppas verkligen att det löser sig och att jag får något fint jobb att sysla med. Woho. 
Ha nu en härlig dag!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0