22082015












Detta är min tröst när jag är sjuk och så fick de bli i torsdags när jag va hemma och sjuk också. Pannkakor med nutella frukt och toppat med florsocker. Jag mår bra av pannkakor haha. När jag satt där och läste min tidning så kände jag bara detta är den bästa maten jag vet troligtvis, eller mat och mat bästa grejen, godaste grejen. Jag är lixom en sån person som skulle kunna dricka pannkakssmeten. Och japp det är 1 kg nutella ni ser.  Det är tyvärr på den nivån. 

Idag är det lördag och jag är ledig!! Ögonen är allt bättre men alltså igår på jobbet, jag kände bara hur de rann och sved och jag snöT mig och hosta :) så fräsch personal, så höll mig i disken från start till slut. Så jobbigt när de sätter sig i ögonen just, hela jag är lixom svullen och ser helt förstörd ut. Aja, från en sak till en annan, ikväll spelar Samuel ljungblad i pingstkyrkan klockan 18. Ni vet han som sjöng utmarchen På prinsbröllopet i juni, alltså gospel för hela slanten. Om du är sugen på att gå så kan Jag troligtvis rassla fram en gratisbiljett hihi så då är det bara att säga till! 
Ha en fin dag, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0