17082015








Dessa bilder får sammanfatta mitt way out west. Det va verkligen så himla mycket bra som hände. Hanna kom hem från Brighton så fick träffa henne, fick lyssna på massa bra musik och skratta med många härliga människor. 
Jonathan Johansson var, såhär i efterhand bäst enligt mig. Jag har lyssnat på hans musik så länge och den Jonathan som jag sedan fick se live ännu bättre än jag någonsin kunnat önska. Sedan var Susanne sundfør, first aid kit och Florence and the machine absolut uppe på toppen av de bästa under hela festivalen. Åh och så har jag fått till mig massa bra nu musik att ladda upp med inför sensommaren, höst och resor!! 
Bla FKA twigs, noonie BAO, rae Morris och tityo s nya album. Lyssna lyssna tips tips! Ni för ha en fortsatt härlig dag, så ska jag fortsätta med mitt spaande 💁🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0