13042015

 
birthday wishes
 
 
Här kan vi säga att vi har min önskelista. Saker som jag önskar mig, för imorgon fyller jag år wiiho. Så kul att fylla år tycker jag, trots att det är nationella prov osv. Har fatksitk blivit lovad en födelsedags lunch på stan med vännerna så jag är så nöjd redan. Imorgon kväll firar vi mig troligtvis här hemma, med familjen
och Anders. Hihi, Är som ett barn kvällen innan julafton just nu, hahai love it. 

För övrigt så beställde jag hem världens F-I-N-A-S-T-E studentklänning idag. Visst den må inte varit riktigt billig eller så, men om denna sitter bra så är jag näst intill i tårar för att den är SÅ fin och SÅ min stil. Att jag ens fick tag på den är ju ett mirakel i sig. Wiho, om den är bra och jag behåller den så lovar jag att ni ska få se en liten senakpeak.
 
Godnatt på er, nu ska jag försöka somna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0