01052015





Sköna maj välkommen. 
 
Hade en grymt fin Valborgskväll hos Olle igår innan utgång med massa bra människor. Utgången blev dock litenutav en flopp, de va typ för mycket folk ute så de blev trångt, och de va kallt. Längtar tills värmen kommer! 
Idag har jag och mamma varit på roadtrip i Lidköping och köpt massa nytt porslin till nya köket, blir dröm. Har även hittat nytt köksbord och nya stolar så de börjar närma sig, snart är detta långs projekt över. skönt tycker jag. 
För övrigt är vi klara med musikalen! Tack Gud, trodde inte jag skulle överleva. 
 
Nu drar jag hem till lisa för lite kvällsmys, längesedan jag träffade den bönan så de kan bara bli succé. 
 
Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0