sista

2 av bilderna jag tog på elsa igår. Hur snygg är hon inte då. 

Imorgon blir det göteborg med Amanda, sjukt taggad. Gött ska det bli att springa runt på stan en hel dag med bästa tjejen.Nu--> Drar mig ut på en prommenad för att bli av med rastlösheten! 
 

vi gick som självutnämnda kungar genom stan


Tröja Filippa K/Shorts Leivs/ Solglasögon Bikbok
 
Drar till torp för att lämna tillbaka en t-shirt sne får vi se om något mer följer med hem. fick hem min perfekta nya byxkjol idag också. Den får ni se ikväll eller imorgon ! 
 
 
 

 
 

Vi står med hjärtat utanpå

Färdig för en ny dag i skolan. Lyssnar på Linnros nya album som är helt fantastiskt. Han vet verkligen hur man gör. Ska bli sjukt kul att få se honom i lilla Uddevalla i sommar.

 

 Hela outfiten får ni eftermiddag.


det är inte synd om dig

/Klänning Gina tricot /
 
startade dagen med nationellt svenska prov, skriva uppsats. skrivkramp eller? Skrev som aldrig förr, och max antal ord var 600. Tror jag skrev typ 595, så det va ju på håret. 
Sen sånglektion och på eftermiddagen gemensam sång med några som har samma lärare som jag. Så har haft en  soft dag i skolan. Nu ska jag hämta olle och sen köra vidare till friskis för ett pass. Träna en gång i veckan måste väll räcka?.. 

samma grå

Shorts - Beyond retro//Skjorta The Stray Boys// 

Tisdag 28 maj

 
new
 
 
 
Detta har jag bestält. En vit byxkjol ifrån Zara och en randig t-shirt frpn cos. 
 
Sitter i skolan med anders, ska snart ha spanska nationella. Så inte alls taggad, men skönt när det är över. 

i parken

Hade en sjukt fin dag med amanda igår. Skulle gått strandprommenaden, men vi gav upp i parken längs bäveån, tog en efterlängtad coola och bara njöt lite. SJUKT mys. 
finaste vännen. 
OCH ni fattar inte hur kul vi hade när vi tog dem där fågelbilderna. sjukt. vill göra det igen. 
 

sinclairs bal 2013

Några fina bilder ifrån sinclairs bal igår. Så himla fina var alla.
Idag har jag varit med amanda, vi skulle vara hurtiga och gå hela strandprommenaden men det gick lite sådär. Slutade med en coola på en bänk vid bäveån. Men fint väder hade vi, och väldigt trevligt.
Imorgon är det ny skolvecka, och jo det som håller mig vid liv är väl tanken på att sommarlovet inte är långt borta. 

its a world of its own

Fyra helt dåliga bilder ifrån livet är en fest. Hade det iallafall trevligt och banden som spelade var sjukt bra. Så solt över lilla Med Mera som har blivit så himla bra nu!  Syster sol var där också, inte för jag visste vem de va innan men hon va cool tjej. inte mer inte mindre. 
Bilder ifrån Sinclaris bal kommer upp här imorgon, nu ska ja sova. Puss 

jeans

Titta vad jag fick av kattis idag! Hon har haft dessa grymma jackor hos sig men inte fått användning för dem, så jag fick ha dom hos mig ! Så himla grymt. Har velat ha en sånhär jacka så länge. Perfekt. stort tack kattis ! 
Måste skynda mig till sinclairs bal nu, sen "Livet e en fest". Mer om det imorgon eller senare ikväll ! puss
 

i feel your arms around me, but not the heat


 

känns som att jag sitter livstid

I Lördags var jag ute på smögen med hela familjen och firade Levi som fyllde 3 år och även lilla nomi som hade sin barnvälsignelse. Mysig dag med mycket barn och tårta. 
 
Elsa och fina Signe. 
Rebecca sjöng med Nomi i famnen. Så fint. Sötaste flickan
Nomis tårta
Fina Anton. 
Levis tårta. 
 Nöjd kille läser indroduktionsbok till nya radiostyrda bilen. 
ASSÅ BÄSTKUSEN. 

leopard

Var på torp och tjejen på bikbok såg att jag kollade mycket på leopardmönstrat så hon tipsade mig om denna, som ännu inte hängde ute för den är helt nyinkommen, på torp iallafall. 
Såklart kunde jag inte hålla mig. tack för tipset tjejen på bikbok. 
Finns i svart med färgglatt tyck på ryggen också. Bara åka dit och haffa dem. 
399 :- Bikbok 

instagram

 
Senaste på min Instagram 
Följ mig : Viccan

du har aldrig sett dig le

 

leave this world behind

Hade en sjukt fin kväll igår, vid havet med fina vänner. 
Så himla skönt att våren och till och med sommaren har börjat komma. Ingen är nog gladare än jag. 
NJUT av varenda sekund.

bal 2013

Hade en fin kväll igår på balen, mysigt, mycket folk och god mat. 
Vill tacka Benjamin för att jag fick gå med honom och ha det såhär trevligt och så vill jag tacka mina fina vänner som tog kort på oss! 
Puss
 

greenhouse

Innan
 
Har fixat mammans lilla växthus, eller vad ska man kalla det? Sjukt otippat att jag gör det kanke, men det hade stått ute och rostat hela vintern. Så då köpte jag en vit sprayfärg och sprayade det vitt och fick bort det rostiga. Nu har mamma ställt in lite kryddväxter och det ser så fint ut tycker jag. 
Så nu e jag klar med mitt lilla projket, hoppas att det håller sig fint och vitt ett tag till. 
 
Efter

BOSTON 01

Såhär såg jag ut idag. Sjukt go dag, en lektion på morgonen, håltimma, fika, prommenad i stan med grabbarna, hem och nu sitter jag här. REDO FÖR BAL. 
Lite nervös, och känner mig inte speciellt fin jämfört med lovisa. Men vi får väll se, blir nog bra tillslut. 
Nu ska jag äta lite så jag inte är vrålhungrrig fram tills maten ikväll. Sen kommer benjamin och få åker till bal. 
Biler kommer såklart upp senare ! Ha en fin kväll!

det är bara ord

Okej. Jag ska ju på bal på fredag. Ska bli så sjutk kul, som jag säkert redan sagt ett antal gånger. MEN jag vet ännu itne riktigt vilken väska jag ska ha. Jag har bestämt smycken och skor, men inte väskan. Ska jag ha den röd/rosa, som matchar blommorna bra och gör det mer "elegangt" eller ska jag ta den svarta chanel och vara liiiiite coolare och hårare. Vet ej, det tippar mot den röda, för det är ju trots allt bal vilket för mig innebär elegangt, men jag vet inte. vad tycker ni ? 

Ändå faller regnet

Nya brillor från Bikbok. 100:- 
 

Redovisade ett engelska arbete idag, vilket käns väldigt skönt. Nu är det bara engelska nationella imorgon kvar i engelskan innan sommarlovet. vilket känns SKÖÖNT. 
Nu blir det plugga matte, sen vampire diaries som belöning, och kanke en springrunda efter det?
Inte för att det med springrunda är belöning.. men . 

loafers

Morsan köpte dessa fina loafers till mig idag, ska ha dem på balen, men blir perfekta till vår och sommar. 
Om dem används flitigt så blir det nog några fler par med leopardmönster + svarta med nitar. Sköna och snygga. Dessa kommer ifrån Europsko och kostar 499:- 

Girls just wanna have fun

Lite bilder från igår när vi hade tjejmys hos bea och firade Amanda som idag fyller 17 år. Grattis underabra vän
Idag har jag hängt i kyrkan, tatt det lugnt hemma. kollat på Vampire diaries, vart på torp och även varit med mys amanda. Kollat lite på tv och snackat om livet. 
Imorogn e det skola igen, efter en underbart bra och lång helg. 
Tack till de som arrangerade rockfesten i fredags i stan också. Sjukt rockigt och bra. 
 
 

till hälften av sina hjärtan

TITTA HÄR vad jag fick hem idag ! En blomkrans. Åh så glad. Ska ha den på balen till min creme vita klänning,  så därför får ni se den lite bättre om en vecka, då balen faktiskt är ! Himlans fint. 
Tänkte först göra en med riktiga blommor, men eftersom att jag vill kunna ha den fler en gång så beställde jag en med plast, som faktiskt ser äkta ut på långt håll haha.
400:- kostade denna och jag beställde den ifrån etsy - K is for Kani. 
Kan jag verkligen rekomendera varmt. Hon gör så fina blomkransar. 
 
 

* 6 maj

 
 
Sitter i skolan, mångdagar är rätt sega. Spanska står på schemat och jag är helt trött. Ganska skönt väder ute iallafall så hoppas att det lir sol i eftermiddag så jag kan lägga mig och sola lite på altanen.  
Nu gäller det bara att orka håll i det sista veckorna, inte långt kvar till sommarlovet fatksitk. och inte ens två eckor kvar till balen. Nu taggar vi sommar. 

jag lever imperfekt i presens

 

KONFIRMATION

Idag har vi firat världens bästa lillsyra som konfirmerats. Massa mat, tårta och mys. 
Tänk va tiden går brukar jag alltid säga och de e ju sant. Det va 2 år sedan jag konfirmerades och jag tyckte jag var så himla stor. Nu konfirmeras elsa och hon är liten. 
 

blue flowers

 
Skjorta Zara//Byxor dr.demin//Jacka Mammas gamla// Skor stories.com
 
 

när du är helt ensam och helst själv

Har införskaffat mig mitt typ 10:onde par av dr.demin. De går ju sönder efter ett tag och då är det bara att köpa nya, för de är lätt de skönaste jeansen, sitter snyggt och har ett bra pris. 
Köper mina oftast på Carlings på torp och vill faktsikt bara slå ett slag för den sjukt trevliga och sköna personalen där, iallafall på torp.  
399:-

RSS 2.0