11042015

Såhär ser jag ut ikväll. Ska trippa runt i mina leoskor tänkte jag. 
Vårig dag för övrigt? har legat ute och solat i tishit och de va änna riktigt skönt. Tror nästan de va upp emot 18 grader här på altanen. Härliga tider. 
Nu drar jag iväg till snäckan och hämtar Anders och sen drar vi vidare mot lane.
 
För övrigt vill jag meddela att alla mina ärenden ute på torp som jag pratat om har resulterat i att:
 * trumvirvel*
jag ska jobba på GinaTricot i sommar!!! så roligt verkligen! Så jag hoppas ni kommer förbi så ska jag hjäla er att hitta det ni söker. Grattis till mig haha, för detta känns såååå fantastiskt!
 
Ciao
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

alltså??? grattis fy va kul!!

2015-04-12 @ 16:07:21
URL: http://sundaymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0