det är bara ord

Okej. Jag ska ju på bal på fredag. Ska bli så sjutk kul, som jag säkert redan sagt ett antal gånger. MEN jag vet ännu itne riktigt vilken väska jag ska ha. Jag har bestämt smycken och skor, men inte väskan. Ska jag ha den röd/rosa, som matchar blommorna bra och gör det mer "elegangt" eller ska jag ta den svarta chanel och vara liiiiite coolare och hårare. Vet ej, det tippar mot den röda, för det är ju trots allt bal vilket för mig innebär elegangt, men jag vet inte. vad tycker ni ? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svårt den svarta matchar skorna. Den röda blomkransen. Tippar åt den röda!

2013-05-14 @ 22:49:23
Postat av: Mandis

Båda är jättefina, men tycker nog den röda, lite roligt när det är lite mer färg också:))

2013-05-15 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0